Herre Senior

Jernløse Boldklub har p.t.  et herre senior hold, i serie 4 og et hold i serie 6.

Holdet består primært af unge mellem 16 og 25 år, og en lille gruppe af rutinerede kræfter.

Fokusområder på banen: På træningsbanen arbejder vi benhårdt og seriøst for at blive bedre fra gang til gang og dermed opnå nogle gode resultater i vores kampe.

Udenfor banen har vi fuld fokus på det sociale. Vi har et godt sammenhold og der er masser af tid til hygge både før og efter træning. Derudover vil der i løbet af sæsonen være diverse hyggelige arrangementer med mulighed for at styrke det sammenhold, som er så nødvendigt for at kunne præstere på banen.

Træningstider

Forår/Sommer

• Mandag og onsdag kl. 18:30 - 20:00 ved Jernløse Hallen

Vinter

• Mandag kl. 19:15 - 20:45 i Mørkøv.
  • Onsdag kl. 18:30 - 20:00 i Tølløse.

Hvis det har fanget din interesse og du har lyst til at lære os bedre at kende er du velkommen til at kontakte en af nedenstående trænere, så finder vi ud af en prøvetræning til dig.

Trænere

Dennis Andersen, mail dennis@jernloeseboldklub.dk  tlf.: 60 84 21 74